Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Internetový marketing

Viktor Janouch

Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk

Cena v prodejně: 399 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-40
359

U dodavatele

70-80ks na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí čt 29.8 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání pá 30.8

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAčt 29.8

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpá 30.8
Balíkovna79 Kčpá 30.8
Zásilkovna69 Kčpá 30.8
Zásilkovna SK95 Kčpo 2.9

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kččt 29.8
WEDO doručení na adresu65 Kčpá 30.8
Zásilkovna - domů99 Kčpá 30.8
Balíkovna na adresu119 Kčpá 30.8
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 2.9

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Reklama na Internetu - Marketingová komunikace - Podpora prodeje - Public Relations - Přímý marketing - Internetové komunikační prostředky - Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
EAN9788025143117
Rozměry167 x 225 mm
Datum vydání27. 08. 2014
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:376
Nakladatelství:Computer Press
Jazyk:česky