Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
E-kniha Internetový marketing
Viktor JanouchE-knihy nelze tisknout!
Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTube
Marketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.
Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:
- Jak marketing na Internetu funguje
- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)
- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)
- Jak budovat zpětné odkazy
- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech
- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B
- Jak se prosadit na sociálních sítích
- Jak na virální marketing a e-mailing
Praktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje:
- Videotutoriály, přednášky a školení v češtině
- Výukové materiály a přehledové studie
- Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně
- Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketingu
O autorovi:
Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.
EAN | 9990001691523 |
---|---|
ISBN | 999-00-016-9152-3 |
Dostupné formáty | |
Datum vydání | 2015 |
Vazba | e-book |
© 2024 Knihkupectví Daniela