Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
E-kniha Internetový marketing
Viktor JanouchE-knihy nelze tisknout!
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords
Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?
Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat.
Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:
- Reklama na Internetu
- Marketingová komunikace
- Podpora prodeje
- Public Relations
- Přímý marketing
- Internetové komunikační prostředky
- Vyhodnocování marketingové komunikace
Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.
O autorovi:
Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
EAN | 9788025143117 |
---|---|
ISBN | 978-80-251-4311-7 |
Dostupné formáty | |
Datum vydání | 2014 |
Vazba | e-book |
Počet stran: | 376 |
Nakladatelství: | Computer Press |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela