Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Psychologie reklamy

Jitka Vysekalová
Cena v prodejně: 549 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-55
494

U dodavatele

50-60ks na objednávku.

V prodejně do 2 dnů

K vyzvednutí út 26.11 13:00

Odesíláme do 2 dnů

od 59 Kč, dodání st 27.11

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 26.11

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčst 27.11
Balíkovna64 Kčst 27.11
Zásilkovna69 Kčst 27.11
Zásilkovna SK95 Kččt 28.11

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 26.11
One Curier65 Kčst 27.11
Balíkovna na adresu89 Kčst 27.11
Zásilkovna - domů99 Kčst 27.11
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 28.11

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

  • Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
  • Co se mu líbí a co naopak odmítá?
  • Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
  • Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?

Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.

EAN9788027136544
ISBN978-80-271-3654-4
Rozměry247 x 173 x 20 mm
Hmotnost802
Datum vydání29. 03. 2023
Vazbapevná vazba
Počet stran:360
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky