Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Image a firemní identita
Jitka Vysekalová5-10ks na objednávku.
K vyzvednutí po 6.1 13:00
od 59 Kč, dodání út 7.1
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | po 6.1 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | út 7.1 |
Balíkovna | 64 Kč | út 7.1 |
Zásilkovna | 69 Kč | út 7.1 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | st 8.1 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | po 6.1 |
One Curier | 65 Kč | út 7.1 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | út 7.1 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | út 7.1 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | st 8.1 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.
V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje.
Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
EAN | 9788027128419 |
---|---|
ISBN | 978-80-271-2841-9 |
Rozměry | 246 x 172 x 18 mm |
Hmotnost | 615 |
Datum vydání | 20. 04. 2020 |
Vazba | pevná vazba |
Počet stran: | 224 |
Nakladatelství: | Grada |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela