Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy
Radek Tahal50-60ks na objednávku.
K vyzvednutí út 26.11 13:00
od 59 Kč, dodání st 27.11
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | út 26.11 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | st 27.11 |
Balíkovna | 64 Kč | st 27.11 |
Zásilkovna | 69 Kč | st 27.11 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | čt 28.11 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | út 26.11 |
One Curier | 65 Kč | st 27.11 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | st 27.11 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | st 27.11 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | čt 28.11 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu.
Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.
Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
EAN | 9788027135356 |
---|---|
ISBN | 978-80-271-3535-6 |
Rozměry | 250 x 175 x 20 mm |
Hmotnost | 0.6299999952316284 |
Datum vydání | 28. 11. 2022 |
Vazba | pevná vazba |
Počet stran: | 296 |
Nakladatelství: | Grada |
Jazyk: | česky |
Často kupované dohromady
© 2024 Knihkupectví Daniela