Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

Radek Tahal
Cena v prodejně: 489 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-49
440

U dodavatele

50-60ks na objednávku.

V prodejně do 2 dnů

K vyzvednutí út 26.11 13:00

Odesíláme do 2 dnů

od 59 Kč, dodání st 27.11

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 26.11

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčst 27.11
Balíkovna64 Kčst 27.11
Zásilkovna69 Kčst 27.11
Zásilkovna SK95 Kččt 28.11

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 26.11
One Curier65 Kčst 27.11
Balíkovna na adresu89 Kčst 27.11
Zásilkovna - domů99 Kčst 27.11
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 28.11

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu.

Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.

Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.

EAN9788027135356
ISBN978-80-271-3535-6
Rozměry250 x 175 x 20 mm
Hmotnost0.6299999952316284
Datum vydání28. 11. 2022
Vazbapevná vazba
Počet stran:296
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky