Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketingový výzkum

Radek Tahal

Postupy, metody, trendy

Cena v prodejně: 349 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-188
161 Kč

U dodavatele

10-20ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí út 15.4 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání st 16.4

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 15.4

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčst 16.4
Balíkovna64 Kčst 16.4
Zásilkovna69 Kčst 16.4
Zásilkovna SK95 Kččt 17.4

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 15.4
One Curier65 Kčst 16.4
Balíkovna na adresu89 Kčst 16.4
Zásilkovna - domů99 Kčst 16.4
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 17.4

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.

Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.

Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.

EAN9788027102068
ISBN978-80-271-0206-8
Rozměry148 x 175 x 20 mm
Hmotnost565
Datum vydání01. 08. 2017
Vazbapevná vazba
Počet stran:264
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky