Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Moderní retail marketing
Eva Jaderná30-40ks na objednávku.
K vyzvednutí pá 3.1 13:00
od 59 Kč, dodání po 6.1
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | pá 3.1 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | po 6.1 |
Balíkovna | 64 Kč | po 6.1 |
Zásilkovna | 69 Kč | po 6.1 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | út 7.1 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | pá 3.1 |
One Curier | 65 Kč | po 6.1 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | po 6.1 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | po 6.1 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | út 7.1 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.
Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.
Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
EAN | 9788027113842 |
---|---|
ISBN | 978-80-271-1384-2 |
Rozměry | 247 x 176 x 21 mm |
Hmotnost | 0.5600000023841858 |
Datum vydání | 01. 11. 2021 |
Vazba | pevná vazba |
Počet stran: | 240 |
Nakladatelství: | Grada |
Jazyk: | česky |
Často kupované dohromady
Další knihy od autora Eva Jaderná
© 2024 Knihkupectví Daniela