Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
E-kniha Moderní retail marketing
Eva JadernáE-knihy nelze tisknout!
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.
Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.
Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
EAN | 9788027113842 |
---|---|
ISBN | 978-80-271-1384-2 |
Dostupné formáty | pdf|epub|mobi |
Datum vydání | 2021 |
Vazba | e-book |
Počet stran: | 240 |
Nakladatelství: | Grada |
Jazyk: | česky |
Další knihy od autora Eva Jaderná
© 2024 Knihkupectví Daniela