Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
E-kniha Management zákaznických řešení
Vít ChlebovskýJak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
E-kniha / Ebook [pdf|epub|mobi]
Návod na stažení e-knihy
E-knihy nelze tisknout!
Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0 Kč
212 Kč
Ihned ke stažení
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení.
Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy.
Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy.
EAN | 9788027105595 |
---|---|
ISBN | 978-80-271-0559-5 |
Dostupné formáty | pdf|epub|mobi |
Datum vydání | 2017 |
Vazba | e-book |
Počet stran: | 128 |
Nakladatelství: | Grada |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela