Oblíbené (0)
Košík
je prázdný
česky
Nakoukni do knihy

E-kniha Management zákaznických řešení

Vít Chlebovský

Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

EbookE-kniha / Ebook [pdf|epub|mobi]
Manual Návod na stažení e-knihy

No Print E-knihy nelze tisknout!

Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0
212

Ihned ke stažení

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení.
Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy.
EAN9788027105595
ISBN978-80-271-0559-5
Dostupné formátypdf|epub|mobi
Datum vydání2017
Vazbae-book
Počet stran:128
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky