Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
E-kniha Marketingová komunikace a public relations
Jan HaladaVýklad pojmů a teorie oboru
E-kniha / Ebook [pdf]
Návod na stažení e-knihy
E-knihy nelze tisknout!
Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0 Kč
110 Kč
Ihned ke stažení
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání
EAN | 9788024630755 |
---|---|
ISBN | 978-80-246-3075-5 |
Dostupné formáty | |
Datum vydání | 2016 |
Vazba | e-book |
Počet stran: | 120 |
Nakladatelství: | Karolinum |
Jazyk: | česky |
Další knihy od autora Jan Halada
© 2024 Knihkupectví Daniela