Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
Čtenáři, autoři, nakladatelé a knihkupci v době covidové a postcovidové
Jan HaladaObavy a naděje aneb boj o přežití
Cena v prodejně:
260 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-26 Kč
234 Kč
U dodavatele
poslední kusy na objednávku.
V prodejně do 4 dnů
K vyzvednutí čt 28.11 13:00
Odesíláme do 4 dnů
od 59 Kč, dodání pá 29.11
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | čt 28.11 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | pá 29.11 |
Balíkovna | 64 Kč | pá 29.11 |
Zásilkovna | 69 Kč | pá 29.11 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | po 2.12 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | čt 28.11 |
One Curier | 65 Kč | pá 29.11 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | pá 29.11 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | pá 29.11 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | po 2.12 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Publikace se zabývá situací na knižním trhu v České republice v době covidové pandemie s přesahem až do března roku 2023. Popisuje průběh pandemie a zároveň analyzuje, jak ji prožívali a jak na ni byli nuceni reagovat nakladatelé, knihkupci, knihovny, čtenáři i autoři.
Součástí této deskripce jsou výzkumy všech rozhodujících aktérů nejen knižního trhu a jeho metamorfóz, ale i chování a jednání rozličných subjektů knižní kultury. Výzkumy byly uskutečněny v konfrontaci přibližně ročních časových úseků pandemické krize ve spolupráci s renomovanou sociologickou agenturou a za účasti studentů Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Jak nakladatelé, tak knihkupci a knihovny jsou zde zastoupeni v plné šíři a reprezentativnosti, čtenáři v sociologickém generačním vzorku ve věku 18 až 26 let, ale i dalších věkových skupin.
Publikace je doplněna grafickou částí spolu s domácími výzkumy renomovaných odborníků. Autory jsou pedagogové a absolventi Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy.
Součástí této deskripce jsou výzkumy všech rozhodujících aktérů nejen knižního trhu a jeho metamorfóz, ale i chování a jednání rozličných subjektů knižní kultury. Výzkumy byly uskutečněny v konfrontaci přibližně ročních časových úseků pandemické krize ve spolupráci s renomovanou sociologickou agenturou a za účasti studentů Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Jak nakladatelé, tak knihkupci a knihovny jsou zde zastoupeni v plné šíři a reprezentativnosti, čtenáři v sociologickém generačním vzorku ve věku 18 až 26 let, ale i dalších věkových skupin.
Publikace je doplněna grafickou částí spolu s domácími výzkumy renomovaných odborníků. Autory jsou pedagogové a absolventi Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy.
EAN | 9788024657950 |
---|---|
ISBN | 9788024657950 |
Datum vydání | 07. 06. 2024 |
Vazba | brožovaná vazba |
Počet stran: | 144 |
Nakladatelství: | Karolinum |
Jazyk: | česky |
Další knihy od autora Jan Halada
© 2024 Knihkupectví Daniela