Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
E-kniha Žena a muž v marketingové komunikaci
a kol.E-kniha / Ebook [pdf]
Návod na stažení e-knihy
E-knihy nelze tisknout!
Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0 Kč
69 Kč
Ihned ke stažení
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.
EAN | 9788090427341 |
---|---|
ISBN | 978-80-904-2734-1 |
Dostupné formáty | |
Datum vydání | 2010 |
Vazba | e-book |
Počet stran: | 260 |
Nakladatelství: | VeRBuM |
Jazyk: | česky |
Další knihy od autora a kol.
© 2024 Knihkupectví Daniela