Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
E-kniha Globální a lokální v marketingové komunikaci
a kol.E-kniha / Ebook [pdf]
Návod na stažení e-knihy
E-knihy nelze tisknout!
Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0 Kč
69 Kč
Ihned ke stažení
Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.
EAN | 9788087500361 |
---|---|
ISBN | 978-80-875-0036-1 |
Dostupné formáty | |
Datum vydání | 2013 |
Vazba | e-book |
Počet stran: | 136 |
Nakladatelství: | VeRBuM |
Jazyk: | česky |
Další knihy od autora a kol.
© 2024 Knihkupectví Daniela