Oblíbené (0)
Košík
je prázdný
česky

E-kniha Globální a lokální v marketingové komunikaci

a kol.
EbookE-kniha / Ebook [pdf]
Manual Návod na stažení e-knihy

No Print E-knihy nelze tisknout!

Cena v prodejně:
Cena při objednávce v e-shopu:
-0
69

Ihned ke stažení

Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.
EAN9788087500361
ISBN978-80-875-0036-1
Dostupné formátypdf
Datum vydání2013
Vazbae-book
Počet stran:136
Nakladatelství:VeRBuM
Jazyk:česky