Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Strategie a taktika prodeje

Čeněk Tim Šlapák

Komplexní přehled nástrojů pro úspěch v prodeji

Cena v prodejně: 320 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-32
288

U dodavatele

410-420ks na objednávku.

V prodejně do 6 dnů

K vyzvednutí po 6.1 13:00

Odesíláme do 6 dnů

od 59 Kč, dodání út 7.1

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApo 6.1

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčút 7.1
Balíkovna64 Kčút 7.1
Zásilkovna69 Kčút 7.1
Zásilkovna SK95 Kčst 8.1

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 6.1
One Curier65 Kčút 7.1
Balíkovna na adresu89 Kčút 7.1
Zásilkovna - domů99 Kčút 7.1
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 8.1

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Strategie a taktika prodeje pokrývá komplexní pohled na dovednosti, přístupy a chování prodejce, potřebné dnes pro úspěch prodejního cyklu a obchodního případu. Prodejní know-how jednoho z nejzkušenějších profesionálů z obchodní teorie a praxe je zde sdíleno srozumitelnou formou, vychází z jeho dlouholetého úspěšného působení v prodeji a z jeho studií a praktického aplikování moderní psychologie.
Zkušený, ale i začínající prodejce zde přehledně a na jednom místě nalezne všechny nástroje z pomyslné profesní brašny prodejce. Jednotlivé kapitoly na sebe logicky navazují tak, aby popisovaly postup celým prodejním cyklem. Je zde ukázáno, jak důležité pro úspěšný prodej je znát a umět používat jak taktiku, tak i strategii. V knize jsou uvedeny odpovídající příklady z praxe zkušeného profesionála, které umožňují čtenáři hlouběji a citlivěji vnímat vyzkoušené praktiky.
Kromě doporučení ohledně všech nástrojů profesní brašny potřebných k dodržování pravidel prodávání poskytuje autor též komplexní rady z pohledu psychologie – aby prodejce nezapomínal vnímat sebe a ostatní kolem sebe a také důležitost zapojení emoční inteligence při jednání. K poznání sebe a ostatních jsou zde uvedeny vybrané typologie a vysvětlení, jak je použít k navázání dobrého vztahu, získání potřebných informací, poznání potřeb klientů, volby přesvědčivého prezentování řešení a docilování souhlasu k uzavření prodeje.
Doporučení v mnoha částech této publikace jsou důležitá nejen pro úspěch v prodeji, ale i pro získávání souhlasu při vedení lidí, při jednání mezi partnery, rodiči a dětmi i kdekoliv jinde v profesním či osobním životě. Pomáhají prodejcům získávat více obchodních příležitostí, mít lepší vztahy se zákazníky, dodavateli, kolegy a nadřízenými, dosahovat výborných obchodních výsledků, udržovat nadprůměrný příjem, a přitom žít úspěšný život plný vnitřního klidu, spokojenosti a radosti z vykonané práce.

EAN9788087079645
ISBN9788087079645
Rozměry235 x 166 x 11 mm
Hmotnost340
Datum vydání06. 04. 2023
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:132
Nakladatelství:MASS Training & Medi
Jazyk:česky