Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Strategie a taktika prodeje
Čeněk Tim ŠlapákKomplexní přehled nástrojů pro úspěch v prodeji
410-420ks na objednávku.
K vyzvednutí út 26.11 13:00
od 59 Kč, dodání st 27.11
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | út 26.11 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | st 27.11 |
Balíkovna | 64 Kč | st 27.11 |
Zásilkovna | 69 Kč | st 27.11 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | čt 28.11 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | út 26.11 |
One Curier | 65 Kč | st 27.11 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | st 27.11 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | st 27.11 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | čt 28.11 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Strategie a taktika prodeje pokrývá komplexní pohled na dovednosti, přístupy a chování prodejce, potřebné dnes pro úspěch prodejního cyklu a obchodního případu. Prodejní know-how jednoho z nejzkušenějších profesionálů z obchodní teorie a praxe je zde sdíleno srozumitelnou formou, vychází z jeho dlouholetého úspěšného působení v prodeji a z jeho studií a praktického aplikování moderní psychologie.
Zkušený, ale i začínající prodejce zde přehledně a na jednom místě nalezne všechny nástroje z pomyslné profesní brašny prodejce. Jednotlivé kapitoly na sebe logicky navazují tak, aby popisovaly postup celým prodejním cyklem. Je zde ukázáno, jak důležité pro úspěšný prodej je znát a umět používat jak taktiku, tak i strategii. V knize jsou uvedeny odpovídající příklady z praxe zkušeného profesionála, které umožňují čtenáři hlouběji a citlivěji vnímat vyzkoušené praktiky.
Kromě doporučení ohledně všech nástrojů profesní brašny potřebných k dodržování pravidel prodávání poskytuje autor též komplexní rady z pohledu psychologie – aby prodejce nezapomínal vnímat sebe a ostatní kolem sebe a také důležitost zapojení emoční inteligence při jednání. K poznání sebe a ostatních jsou zde uvedeny vybrané typologie a vysvětlení, jak je použít k navázání dobrého vztahu, získání potřebných informací, poznání potřeb klientů, volby přesvědčivého prezentování řešení a docilování souhlasu k uzavření prodeje.
Doporučení v mnoha částech této publikace jsou důležitá nejen pro úspěch v prodeji, ale i pro získávání souhlasu při vedení lidí, při jednání mezi partnery, rodiči a dětmi i kdekoliv jinde v profesním či osobním životě. Pomáhají prodejcům získávat více obchodních příležitostí, mít lepší vztahy se zákazníky, dodavateli, kolegy a nadřízenými, dosahovat výborných obchodních výsledků, udržovat nadprůměrný příjem, a přitom žít úspěšný život plný vnitřního klidu, spokojenosti a radosti z vykonané práce.
EAN | 9788087079645 |
---|---|
ISBN | 9788087079645 |
Rozměry | 235 x 166 x 11 mm |
Hmotnost | 340 |
Datum vydání | 06. 04. 2023 |
Vazba | brožovaná vazba |
Počet stran: | 132 |
Nakladatelství: | MASS Training & Medi |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela