Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
Logistika pro obchod a marketing
Xenie Lukoszová
Cena v prodejně:
235 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-24 Kč
211 Kč
U dodavatele
poslední kusy na objednávku.
V prodejně do 3 dnů
K vyzvednutí čt 28.11 13:00
Odesíláme do 3 dnů
od 59 Kč, dodání pá 29.11
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | čt 28.11 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | pá 29.11 |
Balíkovna | 64 Kč | pá 29.11 |
Zásilkovna | 69 Kč | pá 29.11 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | po 2.12 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | čt 28.11 |
One Curier | 65 Kč | pá 29.11 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | pá 29.11 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | pá 29.11 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | po 2.12 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Publikace si klade za cíl vymezit podstatu a význam logistiky v procesech obchodu a zaměřit se na logistické přístupy a metody, aktuálně využívané v obchodování podniků nejen v prostředí tuzemských, ale i mezinárodních trhů. Předložená publikace tak řeší logistické nástroje používané v zásobovací a distribuční části dodavatelských řetězců. Jejich znalost by vám měla v obchodní praxi napomoci nejen tyto logistické přístupy a metody identifikovat a charakterizovat, ale také jim rozumět a v neposlední řadě je v případě potřeby umět využívat ve složitém prostředí současných globalizovaných trhů.
Významnou součástí logistiky aplikované v obchodních procesech firem je zákaznický servis, kterému je věnována samostatná kapitola. Není jen záležitostí podnikové filozofie, ale je také praktickou činností, na níž se podílejí pracovníci prodeje, marketingu a logistiky. Právě logistické služby poskytované zákazníkům společně se zbožím představují dnes již tradičně reálnou šanci na zvýšení konkurenční schopnosti podniku. Při jejich realizaci je však zapotřebí brát v potaz aktuální trendy zejména v oblasti informačních technologií, podnikání, jakož i význam komprese časoprostoru. Publikace si proto klade za cíl nebýt jen teoretickým přehledem možných logistických postupů, nástrojů a metod používaných v obchodních procesech firem, ale také praktickým návodem, jak tyto postupy, nástroje a metody v obchodní praxi vhodně používat tak, aby si podnik na trhu zajistil svou konkurenční schopnost.
Kniha je určena pracovníkům obchodu a logistických útvarů obchodních firem, zejména obchodním a logistickým manažerům, prodejcům, nákupčím, pracovníkům zákaznického servisu, logistikům a podnikatelům v obchodě. Důležitým zdrojem informací bude pro pedagogy a studenty logisticky, obchodně, ekonomicky a manažersky orientovaných vysokých škol. V neposlední řadě lze publikaci doporučit také všem, které téma logistiky a současná praxe poskytování logistických služeb z jakéhokoliv důvodu zajímá.
EAN | 9788087865590 |
---|---|
ISBN | 978-80-87865-59-0 |
Rozměry | 204 x 195 x 17 mm |
Hmotnost | 315 |
Datum vydání | 28. 02. 2020 |
Vazba | brožovaná vazba |
Počet stran: | 146 |
Nakladatelství: | Ekopress |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela