Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Volby v kapse - Praktický průvodce (nejen!) pro komunální volební kampaň

Jaroslav Poláček
Cena v prodejně: 249 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-25
224

U dodavatele

10-20ks na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí čt 28.11 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání pá 29.11

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAčt 28.11

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpá 29.11
Balíkovna64 Kčpá 29.11
Zásilkovna69 Kčpá 29.11
Zásilkovna SK95 Kčpo 2.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kččt 28.11
One Curier65 Kčpá 29.11
Balíkovna na adresu89 Kčpá 29.11
Zásilkovna - domů99 Kčpá 29.11
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 2.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Současné nastavení termínů voleb v České republice už nedělí roky na nevolební a volební, ale spíše na ty supervolební a volební. Přestože volíme každý rok a mnohdy i vícekrát, dosud neexistoval žádný srozumitelný průvodce pro člověka, který by chtěl kandidovat (nejen) v komunálních volbách. Kniha Volby v kapse se to pokouší napravit. Nabízí bezpočet praktických příkladů:

  • Jak správně načasovat kampaň
  • Jak připravit strategii a taktiku
  • Jaké jsou komunikační a reklamní kanály
  • Funkční rady k sestavení rozpočtu včetně fundraisingu
  • Jak vhodně sestavit volební tým
  • Jaká je aktuální legislativa, která v posledních letech kampaně výrazně ovlivňuje

Zároveň ale vychází z odborných teoretických publikací uznávaných českých a zahraničních politologů. Autor Jaroslav Poláček se politickým marketingem zabývá od roku 2001, kdy se stal členem celostátního volebního štábu Čtyřkoalice. V roce 2009 vedl svou první úspěšnou celostátní kampaň KDU-ČSL do Evropského parlamentu a o rok později se jako volební manažer TOP 09 podílel na vstupu této strany do Sněmovny. Ve své praxi vedl kampaně nejen celostátní, ale i obecní nebo senátní, a právě z těchto zkušeností čerpá materiál pro svou knihu. Jeho rozhled není omezen jen na Českou republiku: jako člen mezinárodního týmu se účastnil seminářů a vyhodnocení voleb v řadě evropských zemí. V roce 2018 založil agenturu PRodukujeme, která se specializuje na politický marketing. Věnuje se projektovému řízení na Akademii múzických umění, kde také přednáší na Katedře produkce DAMU. Doplněno o praktické grafy, fotky, infografiku.

EAN9788072529582
ISBN978-80-7252-958-2
Rozměry200 x 129 x 9 mm
Hmotnost174
Datum vydání27. 09. 2022
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:80
Nakladatelství:PRÁH
Jazyk:česky