Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Politika a média v konzumní společnosti

Vlastimil Růžička
Cena v prodejně: 279 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-28
251

U dodavatele

5-10ks na objednávku.

V prodejně do 5 dnů

K vyzvednutí pá 17.1 13:00

Odesíláme do 5 dnů

od 59 Kč, dodání po 20.1

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 17.1

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpo 20.1
Balíkovna64 Kčpo 20.1
Zásilkovna69 Kčpo 20.1
Zásilkovna SK95 Kčút 21.1

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 17.1
One Curier65 Kčpo 20.1
Balíkovna na adresu89 Kčpo 20.1
Zásilkovna - domů99 Kčpo 20.1
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 21.1

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu uplatňují. Veřejná politika a média se v tomto případě pojí s normativně-ontologickými principy, jež jsou pojímány jako součást praktické filozofie. Autor, který se hlásí k odkazu Erica Voegelina, sleduje různé výklady pojmu veřejný zájem, občanská společnost, percepce demokratického a právního státu a dostává se k úskalím teorie modernizace v posttotalitních zemích a k proměnám jazyka v globalizovaném světě takzvaných nových médií. Závěr knihy posiluje Voegelinovu teorii o nutnosti zotavení sociálních věd z destrukce pozitivistické éry. Knihu, která propojuje soudobé poznatky z mediální a vědecké sféry, jistě ocení nejen studenti sociálních věd, ale svým netradičním přístupem určitě zaujme i odborníky společenskovědních oborů.
EAN9788024736679
ISBN978-80-247-3667-9
Rozměry205 x 145 x 10 mm
Hmotnost252
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:192
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky