Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu
Vladimír Šefčík5-10ks na objednávku.
K vyzvednutí čt 28.11 13:00
od 59 Kč, dodání pá 29.11
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | čt 28.11 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | pá 29.11 |
Balíkovna | 64 Kč | pá 29.11 |
Zásilkovna | 69 Kč | pá 29.11 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | po 2.12 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | čt 28.11 |
One Curier | 65 Kč | pá 29.11 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | pá 29.11 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | pá 29.11 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | po 2.12 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře.
Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruch a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.
EAN | 9788086380841 |
---|---|
ISBN | 978-80-86380-84-1 |
Rozměry | 235 x 165 x 15 mm |
Datum vydání | 01. 06. 2017 |
Vazba | brožovaná vazba |
Nakladatelství: | Ing. Vclav HELN - |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela