Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketing menších a středních firem - CD

Vladimír John

Audio CD

Cena v prodejně: 97 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-10
87 Kč

U dodavatele

20-30ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí zítra 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání pá 9.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAzítra

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpá 9.5
Zásilkovna69 Kčpá 9.5
Zásilkovna SK95 Kčpo 12.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčzítra
One Curier65 Kčpá 9.5
Zásilkovna - domů99 Kčpá 9.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 12.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně.

Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to.

OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu

EAN8594177720059
Rozměry187 x 137 x 7 mm
Hmotnost72
Datum vydání01. 10. 2014
VazbaCD
Nakladatelství:MERIGLOBE BUSINESS A
Jazyk:česky