Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketing menších a středních firem - CD

Vladimír John

Audio CD

Cena v prodejně: 97 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-10
87

U dodavatele

20-30ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí zítra 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání st 24.7

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAzítra

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčst 24.7
Balíkovna79 Kčst 24.7
Zásilkovna69 Kčst 24.7
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčst 24.7
Zásilkovna SK95 Kččt 25.7

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčzítra
WEDO doručení na adresu65 Kčst 24.7
Zásilkovna - domů99 Kčst 24.7
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčst 24.7
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 25.7

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně.

Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to.

OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu

EAN8594177720059
Rozměry187 x 137 x 7 mm
Hmotnost72
Datum vydání01. 10. 2014
VazbaCD
Nakladatelství:MERIGLOBE BUSINESS A
Jazyk:česky