Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
Deutsch im Tourismus - Němčina pro pracovníky cestovního ruchu
Věra Hoppnerová
Cena v prodejně:
439 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-44 Kč
395 Kč
U dodavatele
poslední kusy na objednávku.
V prodejně do 3 dnů
K vyzvednutí po 2.12 13:00
Odesíláme do 3 dnů
od 59 Kč, dodání út 3.12
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | po 2.12 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | út 3.12 |
Balíkovna | 64 Kč | út 3.12 |
Zásilkovna | 69 Kč | út 3.12 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | st 4.12 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | po 2.12 |
One Curier | 65 Kč | út 3.12 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | út 3.12 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | út 3.12 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | st 4.12 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Učebnice „Deutsch im Tourismus“ je určena žákům středních nebo vyšších odborných škol cestovního ruchu a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, kteří se chtějí buď v odborně zaměřených jazykových kurzech či v samostudiu jazykově zdokonalit. Předpokládá základní jazykové znalosti na úrovni B1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Jejím obsahem je odborná komunikace v základních oblastech cestovního ruchu – v hotelnictví, ve veřejném stravování, cestovních kancelářích a v lázeňství. Odráží řadu reálných situací, do kterých se dostává recepční, hotelový manažer, číšník, průvodce či pracovník lázeňství. Tématicky je proto učebnice velmi pestrá: Uživatel se seznámí s jazykovými prostředky, potřebnými při vyřizování nejrůznějších přání, dotazů či stížností hotelového hosta včetně dotazů na město, okolí, služby či počasí. Osvojí si řečové dovednosti při obsluze hosta v restauraci počínaje nabídkou jídel a nápojů, převzetím objednávky či telefonické rezervace a placením konče. Naučí se přivítat cestovní skupinu, provádět městem a zodpovědět časté otázky kladené cestovnímu průvodci popř. průvodci městem. Je uveden do komunikace v oblasti wellness a lázeňství. I když je největší pozornost věnována každodenní pracovní komunikaci, nejsou zanedbána ani další poslání jazykové výuky. Studující si rozšíří i své odborné znalosti – např. o členění hotelů, parahotelnictví, kongresové turistice, hodnocení hotelů, proměně našich stravovacích návyků, typologii lázeňských hostů, významných osobnostech v oblasti cestovního ruchu, jako byli Karl Baedecker nebo Cäsar Ritz aj. Pozornost je věnována i německy mluvícím zemím a jejich cestovnímu ruchu i jazykovým zvláštnostem rakouské němčiny. Přitom je soustavně srovnáváno s českou realitou, popř. jsou studující k takovému srovnání vybízeni. Rozvíjena je i dovednost písemné profesní komunikace, zejména hotelové korespondence. Uživatel se v souvislosti s tématem dané lekce seznámí se základními typy vzorových dopisů hotelové korespondence (poptávka, žádost o rezervaci, nabídka, potvrzení stavu rezervace, stížnost, reklamace atd.). V každé lekci je rovněž nacvičován poslech s porozuměním. Jeden až dva dialogické texty každé lekce jsou nahrány rodilými mluvčími. Nahrávky těchto textů lze stáhnout z webových stránek nakladatelství Ekopress. Závěr lekce obvykle tvoří čtecí text, přinášející zajímavé ukázky z tisku či jiné písemnosti, sloužící nácviku čtení s porozuměním. Podstatnou součástí učebnice jsou cvičení ke všem výše zmíněným druhům komunikace.
EAN | 9788087865958 |
---|---|
ISBN | 978-80-87865-95-8 |
Rozměry | 250 x 176 x 0 mm |
Datum vydání | 13. 11. 2024 |
Vazba | brožovaná vazba |
Počet stran: | 326 |
Nakladatelství: | Ekopress |
Jazyk: | česky |
Další knihy od autora Věra Hoppnerová
© 2024 Knihkupectví Daniela