Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Proměny novinářské etiky

Václav Moravec
Cena v prodejně: 495 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-50
445 Kč

U dodavatele

40-50ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí st 19.3 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání čt 20.3

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 19.3

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kččt 20.3
Balíkovna64 Kččt 20.3
Zásilkovna69 Kččt 20.3
Zásilkovna SK95 Kčpá 21.3

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 19.3
One Curier65 Kččt 20.3
Balíkovna na adresu89 Kččt 20.3
Zásilkovna - domů99 Kččt 20.3
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 21.3

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Dnešní novináři se při své práci setkávají s řadou eticky sporných situací a jevů, jež mohou ovlivnit jak výkon jejich povolání, tak texty či pořady, které vytvářejí. Narušování soukromí, fenomén turbonews, takzvaná žurnalistika šekové knížky, klamání či nekorektní referování o nejnovějších medicínských objevech, to jsou jen některé z nich. Vysokoškolský pedagog a novinář Václav Moravec ve své monografii představuje novinářskou etiku jako součást aplikované etiky a analyzuje eticky sporné oblasti činnosti novinářů. Zaměřuje se rovněž na jednotlivé formy samoregulace žurnalistiky, zabývá se jejich vznikem a vývojem stejně jako etapami novinářské etiky v České republice po roce 1989. Proč se Česko propadá v žebříčku svobody médií, který sestavuje organizace Reportéři bez hranic? Kdy započala oligarchizace médií v ČR a jaké dopady má na žurnalistiku? Jaké jsou výzvy etiky konvergujících zpravodajských médií? I tyto otázky se pokouší zodpovědět první komplexní kniha o novinářské etice v českém jazyce.
EAN9788020031112
ISBN978-80-200-3111-2
Rozměry233 x 157 x 29 mm
Hmotnost735
Datum vydání04. 08. 2020
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:472
Nakladatelství:Academia - nakladate
Jazyk:česky