Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

The Audience in Centre Stage

Jonathan Goodacre.;Michal Lázňovský;Martina Pecková Černá;kolektiv autorů
Cena v prodejně: 272 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-28
244

U dodavatele

20-30ks na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí út 9.7 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání st 10.7

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 9.7

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčst 10.7
Balíkovna79 Kčst 10.7
Zásilkovna69 Kčst 10.7
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčst 10.7
Zásilkovna SK95 Kččt 11.7

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 9.7
WEDO doručení na adresu65 Kčst 10.7
Zásilkovna - domů99 Kčst 10.7
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčst 10.7
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 11.7

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Kniha popisuje metodologii a hlavní výsledky projektu ASSET, který mezi lety 2019 a 2021 s podporou programu Kreativní Evropa zkoumal publikum v divadlech v Česku, Rakousku, Finsku, Chorvatsku a Bulharsku. Představen je také zcela nový model segmentace publika dle obsahových preferencí, který v rámci projektu vznikl. Každá ze zemí zapojených v projektu má navíc v knize svou kapitolu, která přibližuje specifika tamního publika a také průběh šetření z pohledu samotných zapojených divadel. Samostatná kapitola je pak věnována Evropské noci divadel jako klíčovému nástroji rozvoje publika na evropské úrovni. ASSET, which stands for Audience Segmentation System in European Theatres, has been an international collaboration and research project of seven partners from across Europe supported by the Creative Europe programme in the period 2018 to 2021. The main goal of ASSET was to develop, test and provide theatres and performing arts and cultural organisations in Europe with the tools and skills to learn about their audiences, using this knowledge to diversify and deepen the relationship with their audiences and develop their artistic programmes. The final publication describes the process behind the project with a focus on audience segmentation methodology, main results and specifics of audiences in each country and also introduces a new segmentation model developed for 20 participating theatres in 5 european capitals.
EAN9788073315856
ISBN9788073315856
Datum vydání30. 03. 2023
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:182
Nakladatelství:Akademie múzických umění
Jazyk:anglicky