Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Svět čísel a tvarů
Kolektiv autorůSbírka úloh z matematiky pro 5.r. ZŠ
50-60ks na objednávku.
K vyzvednutí st 6.11 13:00
od 59 Kč, dodání čt 7.11
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | st 6.11 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | čt 7.11 |
Balíkovna | 64 Kč | čt 7.11 |
Zásilkovna | 69 Kč | čt 7.11 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | pá 8.11 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | st 6.11 |
One Curier | 65 Kč | čt 7.11 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | čt 7.11 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | čt 7.11 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | pá 8.11 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Sbírka je určena nejen žákům, kteří mají hlubší zájem o matematiku, ale i těm, kteří potřebují některé části učiva lépe procvičit a zopakovat, lépe pochopit na dalších rozšiřujících a analogických úlohách, nebo si chtějí prostě pohrát se zábavnými úkoly.
Obtížnější úlohy jsou označeny hvězdičkou. Jsou to úlohy, které mají buď složitější formulaci, nebo složitější řešení. Navíc jsou úlohy, které vyžadují nějaký nápad nebo aplikaci složitější úvahy, označeny ikonkou hlavy holčičky nebo kluka. Předpokládá se, že v 5. ročníku již budou děti více používat kalkulačku, a to nejen k řešení úloh s obtížnějšími početními výkony, ale také k sestavování tabulek. Tabulky lze sestavovat s výhodným využitím paměti kalkulačky v opakované operaci s jedním konstantním operandem, nebo dokonce pracovat s tabulkovým procesorem na počítači. Vhodné úlohy pro použití kalkulačky jsou označeny ikonkou kalkulačky. Při vytváření sbírky se vycházelo z následujících zásad: - Spoléhá se na intuitivní přístup k textům. Může se proto stát, že žák pochopí úlohu jinak než učitel nebo rodiče. To není na závadu. Pokud dovede žák sdělit, jak úlohu pochopil, mělo by se akceptovat jeho řešení. - U žádné úlohy není stanoveno vzorové nebo standardní řešení ani postup. Vlastní objev postupu, osobité řešení, byť zdlouhavé nebo složité, má větší cenu než kopírování a napodobování nabízeného řešení. - Většina úloh má v závěru sbírky uvedeny výsledky. Některé úlohy však mají velké množství různých řešení. Jsou to takové úlohy, které nejsou početní, ale které vedou k experimentování, k náhodným pokusům apod. Smyslem řešení takových úloh rozhodně není najít úplné řešení a nalezení všech možných výsledků, ale poznání, že i několik různých výsledků může být správných. - Geometrické úlohy se nesoustřeďují na abstraktní a pojmovou geometrii, ale snaží se aplikovat zkušenosti dětí z poznávání prostoru, měření a pozorování okolních předmětů. Důležité je i pozorování různých pohybů zcela volných i vázaných na trajektorii. Proto
EAN | 9788071962915 |
---|---|
ISBN | 978-80-7196-291-5 |
Rozměry | 212 x 147 x 11 mm |
Hmotnost | 256 |
Vazba | pevná vazba |
Počet stran: | 198 |
Nakladatelství: | PROMETHEUS |
Jazyk: | česky |
Často kupované dohromady
© 2024 Knihkupectví Daniela