Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Social and Cultural Dimensions of Innovation in Knowledge Societies

Josef Hochgerner;Jiří Loudín
Cena v prodejně: 220 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-22
198

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí po 13.1 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání út 14.1

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApo 13.1

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčút 14.1
Balíkovna64 Kčút 14.1
Zásilkovna69 Kčút 14.1
Zásilkovna SK95 Kčst 15.1

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 13.1
One Curier65 Kčút 14.1
Balíkovna na adresu89 Kčút 14.1
Zásilkovna - domů99 Kčút 14.1
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 15.1

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Publikace se zaměřuje na působení sociálních a kulturních faktorů inovačních aktivit. Popisuje nové formy inovací, například sociální inovace chápané jako změny sociálních praktik, a zvažuje též tzv. kulturní tezi, podle níž je inovační chování primárně určováno kulturou jako souborem specifických hodnot a praktik. Reflektuje také roli inovací při utváření stability a dynamiky společnosti. Důležitou součástí práce je analýza různých souvislostí inovačního transferu, jehož klíčovou dimenzí je i kulturní transfer. V angličtině.
EAN9788070073537
ISBN9788070073537
Datum vydání20. 04. 2012
Vazbapevná vazba
Počet stran:278
Nakladatelství:Filosofia
Jazyk:anglicky