Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Alchymie: Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl
Rory Sutherlanddalších 5-10ks na objednávku.
K vyzvednutí zítra
od 59 Kč, dodání po 25.11
Kdy můžu zboží mít?
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | zítra | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | po 25.11 |
Balíkovna | 64 Kč | po 25.11 |
Zásilkovna | 69 Kč | po 25.11 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | út 26.11 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | zítra |
One Curier | 65 Kč | po 25.11 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | po 25.11 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | po 25.11 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | út 26.11 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Na základě třicetileté práce v terénu v rámci největšího experimentu v lidském chování – nekonečně se rozvíjející soutěže konzumního kapitalismu – přichází Rory Sutherland se svou první knihou příznačného názvu Alchymie. Najdete v ní analýzu lidského chování, směs špičkových vědeckých výzkumů, absurdně zábavné vyprávění i hluboký vhled do behaviorální psychologie. Úderným britským humorem vás geniální marketér pobídne, abyste se nebáli být triviální, kladli si hloupé otázky a nikdy nebyli naprosto čitelní, protože vás pak lidé budou mít na háku. Na praktických příkladech ze své legendární kariéry vám ukáže, že úspěch je zřídkakdy vědecký – dokonce i ve vědě. Proto byste se stejně jako Rory neměli bát vyzkoušet absurdní nápady, nikdo jiný to za vás totiž neudělá.
Reklamní legenda britské agentury Ogilvy vysvětluje, že racionalita není vrcholný vývojový stupeň a redukcionalistická logika se nedá uplatňovat ve spletité problematice lidských vztahů. Chcete-li své podnikání skutečně zaměřit na zákazníky, musíte ignorovat, co lidé říkají. Zaměřte se na to, co cítí. V mnoha klíčových oblastech našeho života hraje rozum malou roli. Pohánějí nás nevědomé touhy, přitahuje nás krásné, extravagantní a absurdní – od honosných svatebních oznámení až po drobné lahvičky nejnovějších vůní. Pokud tedy chcete ovlivnit volbu lidí, musíte obejít rozum. Nejlepší nápady mnohdy nedávají smysl.
„Abyste byli brilantní, musíte být iracionální.“
Provede vás také úskalím vytváření a budování dobrého jména značky a pokračuje s apelem, že lepší branding lze použít nejen k prodeji produktů, ale také k podpoře různých sociálních cílů. Těšit se můžete na praktické případové studie z jeho závratné kariéry při práci na kampaních pro AmEx, Microsoft a další. Hlavně však po celou dobu čtení budete mít pocit, že jste se ocitli na večírku s tím nejzábavnějším a nejbystřejším společníkem, kterého vám reklamní svět mohl nabídnout.
EAN | 9788075551344 |
---|---|
ISBN | 978-80-7555-134-4 |
Rozměry | 140 x 202 mm |
Hmotnost | 644 |
Datum vydání | 01. 01. 2021 |
Vazba | pevná vazba |
Počet stran: | 400 |
Nakladatelství: | Jan Melvil |
Jazyk: | česky |
Další knihy od autora Rory Sutherland
© 2024 Knihkupectví Daniela