Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Alchymie: Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl

Rory Sutherland
Cena v prodejně: 499 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-50
449

Skladem (1ks)

dalších 5-10ks na objednávku.

Dostupné v prodejně

K vyzvednutí pá 27.12

Odesíláme obratem

od 59 Kč, dodání po 30.12

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 27.12

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpo 30.12
Balíkovna64 Kčpo 30.12
Zásilkovna69 Kčpo 30.12
Zásilkovna SK95 Kčst 1.1

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 27.12
One Curier65 Kčpo 30.12
Balíkovna na adresu89 Kčpo 30.12
Zásilkovna - domů99 Kčpo 30.12
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 1.1

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Na základě třicetileté práce v terénu v rámci největšího experimentu v lidském chování – nekonečně se rozvíjející soutěže konzumního kapitalismu – přichází Rory Sutherland se svou první knihou příznačného názvu Alchymie. Najdete v ní analýzu lidského chování, směs špičkových vědeckých výzkumů, absurdně zábavné vyprávění i hluboký vhled do behaviorální psychologie. Úderným britským humorem vás geniální marketér pobídne, abyste se nebáli být triviální, kladli si hloupé otázky a nikdy nebyli naprosto čitelní, protože vás pak lidé budou mít na háku. Na praktických příkladech ze své legendární kariéry vám ukáže, že úspěch je zřídkakdy vědecký – dokonce i ve vědě. Proto byste se stejně jako Rory neměli bát vyzkoušet absurdní nápady, nikdo jiný to za vás totiž neudělá.

Reklamní legenda britské agentury Ogilvy vysvětluje, že racionalita není vrcholný vývojový stupeň a redukcionalistická logika se nedá uplatňovat ve spletité problematice lidských vztahů. Chcete-li své podnikání skutečně zaměřit na zákazníky, musíte ignorovat, co lidé říkají. Zaměřte se na to, co cítí. V mnoha klíčových oblastech našeho života hraje rozum malou roli. Pohánějí nás nevědomé touhy, přitahuje nás krásné, extravagantní a absurdní – od honosných svatebních oznámení až po drobné lahvičky nejnovějších vůní. Pokud tedy chcete ovlivnit volbu lidí, musíte obejít rozum. Nejlepší nápady mnohdy nedávají smysl.

 „Abyste byli brilantní, musíte být iracionální.“

Provede vás také úskalím vytváření a budování dobrého jména značky a pokračuje s apelem, že lepší branding lze použít nejen k prodeji produktů, ale také k podpoře různých sociálních cílů. Těšit se můžete na praktické případové studie z jeho závratné kariéry při práci na kampaních pro AmEx, Microsoft a další. Hlavně však po celou dobu čtení budete mít pocit, že jste se ocitli na večírku s tím nejzábavnějším a nejbystřejším společníkem, kterého vám reklamní svět mohl nabídnout.

EAN9788075551344
ISBN978-80-7555-134-4
Rozměry140 x 202 mm
Hmotnost644
Datum vydání01. 01. 2021
Vazbapevná vazba
Počet stran:400
Nakladatelství:Jan Melvil
Jazyk:česky