Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Vplyv Psychológia presviedčania

Robert B. Cialdini

Doplnené a rozšírené vydanie

Cena v prodejně: 600 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-60
540

U dodavatele

30-40ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí po 8.7 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání út 9.7

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApo 8.7

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčút 9.7
Balíkovna79 Kčút 9.7
Zásilkovna69 Kčút 9.7
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčút 9.7
Zásilkovna SK95 Kčst 10.7

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 8.7
WEDO doručení na adresu65 Kčút 9.7
Zásilkovna - domů99 Kčút 9.7
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčút 9.7
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 10.7

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania a presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo tak ľahko podliehame určitým podnetom, a ako túto skutočnosť eticky uplatniť v podnikaní, ale aj v bežnom živote.
Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, detailne a veľmi zrozumiteľne rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému pri rozhodovaní sa máme sklony podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie a uvažovanie. Následne poskytuje návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech; alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha bola preložená do vyše 40 jazykov a už tri desaťročia sa drží na popredných miestach rebríčkov najlepších kníh vo svojej kategórii.
EAN9788081094262
ISBN978-80-8109-426-2
Rozměry234 x 167 x 48 mm
Datum vydání01. 11. 2021
Vazbapevná vazba
Počet stran:496
Nakladatelství:Eastone
Jazyk:slovensky