Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Správný výběr

Richard Shottno
Cena v prodejně: 399 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-41
358 Kč

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí pá 11.4 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání po 14.4

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 11.4

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpo 14.4
Balíkovna64 Kčpo 14.4
Zásilkovna69 Kčpo 14.4
Zásilkovna SK95 Kčút 15.4

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 11.4
One Curier65 Kčpo 14.4
Balíkovna na adresu89 Kčpo 14.4
Zásilkovna - domů99 Kčpo 14.4
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 15.4

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

hcete-li ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba nejdříve porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak rozhodovací proces typicky probíhá, ať už se jedná o triviální úvahu o tom, co si dáme k jídlu, nebo o podstatné téma, jako je změna práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami a zkresleními, a své poznatky prezentuje v kontextu tvorby efektivních reklamních kampaní. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu doplňuje bohatou sadou příkladů, které ilustrují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná, neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, ale naopak se snaží být srozumitelná pro každého.
EAN9788076425484
ISBN9788076425484
Rozměry202 x 132 x 14 mm
Hmotnost250
Datum vydání20. 11. 2020
Vazbapevná vazba
Počet stran:216
Nakladatelství:DOBROVSK s.r.o.
Jazyk:česky