Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Za obrysy média - Literatura a medialita

Richard Müller
Cena v prodejně: 380 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-38
342

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí čt 25.7 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání pá 26.7

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAčt 25.7

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpá 26.7
Balíkovna79 Kčpá 26.7
Zásilkovna69 Kčpá 26.7
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpá 26.7
Zásilkovna SK95 Kčpo 29.7

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kččt 25.7
WEDO doručení na adresu65 Kčpá 26.7
Zásilkovna - domů99 Kčpá 26.7
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpá 26.7
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 29.7

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Literatura – tak jako další umění – patří dnes nepochybně k takzvaným „starým“ či „tradičním médiím“. Přesto mediální uvědomění literatury a jejího zkoumání po staletí zastírala absence a latentní status pojmu média. Kniha Za obrysy média z pera devíti autorek a autorů přináší genealogii „média“, příběh mediálního sebeuvědomování literatury a literární vědy, jež jde ruku v ruce s jejich zdánlivým zastaráváním tváří v tvář neúprosné evoluci techniky. V tomto příběhu jde však rovněž o rozvoj literatury jako komunikace svého druhu, prohlubující určité mediální kompetence, i její spjatost s obecnějšími mediálními jevy – zprostředkováním působícím i v tom, co se zdá být bezprostředně tady a teď, a také naopak s vytrvalou přítomností toho, co je vytvářeno veskrze uměle. Zájmem, který motivuje větší část této knihy, je rozvinout východiska pro uvedení literární a mediální vědy na společný základ.
EAN9788024646886
ISBN978-80-246-4688-6
Rozměry239 x 170 x 49 mm
Hmotnost1215
Datum vydání10. 09. 2020
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:666
Nakladatelství:Karolinum
Jazyk:česky