Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce

Martin Chvál;Hana Kasíková;Josef Valenta
Cena v prodejně: 115 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-12
103 Kč

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 4 dnů

K vyzvednutí st 30.4 13:00

Odesíláme do 4 dnů

od 59 Kč, dodání pá 2.5

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 30.4

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpá 2.5
Zásilkovna69 Kčpá 2.5
Zásilkovna SK95 Kčpo 5.5

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 30.4
One Curier65 Kčpá 2.5
Zásilkovna - domů99 Kčpá 2.5
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 5.5

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit. Jak toho dosáhnout ve školní výuce? Odpovědí na položenou otázku je tato publikace. Ve svých východiscích se opírá jak o empirické výzkumy, tak sdílená odborná přesvědčení. Autoři nabízejí strukturované nahlížení na školní výuku skrze situace, které napomáhají rozvoji kompetence k učení. Tyto situace jsou v publikaci charakterizovány. Na jejich základě byl navržen pozorovací arch. Ten byl výzkumně prověřen a je doložena jeho vysoká spolehlivost v rukou zaškolených a zacvičených pozorovatelů. Představená metoda pedagogického empirického výzkumu může sloužit těm, kteří do strategie výzkumného bádání zařazují pozorování výuky a tematicky se orientují na kompetenci k učení. Publikace může být přínosná i pro učitele. Obsahuje relativně konkrétní popis "ideální" výuky a tím dává učitelům inspirační zdroje pro orientaci vlastní výuky. Může být využita i pro přípravu učitelů či v jejich dalším vzdělávání.
EAN9788024620572
ISBN9788024620572
Rozměry204 x 143 x 6 mm
Hmotnost155
Datum vydání21. 08. 2012
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:114
Nakladatelství:Karolinum
Jazyk:česky