Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Společenská odpovědnost firem a organizací - Udržitelně o udržitelnosti

Petra Koudelková
Cena v prodejně: 245 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-25
220 Kč

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí st 16.4 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání čt 17.4

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 16.4

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kččt 17.4
Balíkovna64 Kččt 17.4
Zásilkovna69 Kččt 17.4
Zásilkovna SK95 Kčpá 18.4

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 16.4
One Curier65 Kččt 17.4
Balíkovna na adresu89 Kččt 17.4
Zásilkovna - domů99 Kččt 17.4
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 18.4

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Kniha se zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti a udržitelnosti v podmínkách české firmy. Jelikož samotná společenská odpovědnost stojí na třech základních pilířích, je kniha koncipována tak, aby dala nahlédnout do všech tří pilířů, a to jak z hlediska teoretického chápání, tak zejména z hlediska praktického. Tam, kde to bylo vhodné, je doplněna příklady pro lepší pochopení výkladu. Úvodní kapitoly jsou vystaveny na teoretickém poznání, které kultivuje samotnou společenskou odpovědnost a udržitelnost. Ukazují její kořeny a tím i principy, ze kterých se vyvíjí aktuální moderní trendy. Dále kniha nechává nahlédnout do historického vývoje po roce 1989. Pro naši republiku je nesmírně důležité se tímto vývojem zaobírat, protože historie tvoří současnost a pokládá kameny budoucnosti. Následující kapitoly nabízejí detailnější pohled na jednotlivé oblasti (pilíře). Je zde zastoupena jak ekonomická problematika, tak i sociální a ekologická. Jelikož ekologie je velmi populární téma zejména u mladých lidí, nelze zde nezmínit green marketing a jeho stinnou stránku, tedy green-washing. U ekologických problémů se následně zastavíme ve spojitosti s klimatickými změnami. Jsou to zejména firmy, které mají moc je ovlivňovat jak pozitivně, tak bohužel negativně. Přesto jsou vypíchnuty zejména pozitivní případy a postup, kterým se mohou firmy samy inspirovat. Dále se text věnuje řízení lidských zdrojů. Jedná se sice o problematiku, která je na jednu stranu úzce spojena se sociální oblastí a někdo by mohl dodat, že spadá také pod oblast ekonomickou. Tím se její důležitost ještě umocňuje. A každý jeden z nás je součástí nějakého pracovního procesu ať už jako zaměstnanec, nebo jako zaměstnavatel či podnikatel. Proto je nutné se podívat na HR zblízka a uvědomit si, jaké příležitosti se nám tady otevírají. Jak můžeme prospět lidem zapojeným do stejného pracovního prostředí, ve kterém jsme my sami. Co by je mohlo motivovat k úspěchům a/nebo větší spokojenosti a co naopak demotivovat? Závěr knihy přináší souhrn doporučení pro jednotlivé profese a osobnosti. Každý z nás je jiný, má jinou funkci, roli a povahu. Zaměřujeme se na různé podněty a jsme v různých etapách svého života. Záměrem autorů je ukázat, že společensky odpovědné, nebo udržitelné chování, není natolik obtížné, jak se může ze začátku jevit. Upozorňují i na určité finanční benefity, které se mohou dostavit po nastavení CSR programů a v neposlední řadě zmiňují několik různých aliancí a společností, které CSR podporují a pomáhají s jejím správným zavedením tak, aby to bylo přínosné pro všechny zainteresované strany.
EAN9788087865774
ISBN978-80-87865-77-4
Rozměry232 x 128 x 14 mm
Hmotnost230
Datum vydání23. 05. 2022
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:142
Nakladatelství:Ekopress
Jazyk:česky