Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Service Design Management

Petra Jílková

Jak navrhovat a inovovat digitální služby

Cena v prodejně: 399 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-40
359

Skladem (1ks)

dalších 30-40ks na objednávku.

Dostupné v prodejně

K vyzvednutí zítra

Odesíláme obratem

od 59 Kč, dodání po 25.11

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAzítra

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpo 25.11
Balíkovna64 Kčpo 25.11
Zásilkovna69 Kčpo 25.11
Zásilkovna SK95 Kčút 26.11

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčzítra
One Curier65 Kčpo 25.11
Balíkovna na adresu89 Kčpo 25.11
Zásilkovna - domů99 Kčpo 25.11
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 26.11

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb.

Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry.

Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují.

EAN9788027153640
ISBN978-80-271-5364-0
Rozměry167 x 240 x 0 mm
Datum vydání01. 09. 2024
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:280
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky