Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Slovník teórie médií A-Ž

Peter Valček
Cena v prodejně: 595 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-60
535

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí čt 2.1 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání pá 3.1

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAčt 2.1

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpá 3.1
Balíkovna64 Kčpá 3.1
Zásilkovna69 Kčpá 3.1
Zásilkovna SK95 Kčpo 6.1

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kččt 2.1
One Curier65 Kčpá 3.1
Balíkovna na adresu89 Kčpá 3.1
Zásilkovna - domů99 Kčpá 3.1
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 6.1

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.
EAN9788081190421
ISBN978-80-8119-042-1
Rozměry245 x 180 x 25 mm
Datum vydání01. 03. 2012
Vazbapevná vazba
Počet stran:352
Nakladatelství:Literárne informačné centrum
Jazyk:slovensky