Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Onehundredat360

Michael Dorrian;Liz Farrelly
Cena v prodejně: 940 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-94
846

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí st 31.7 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání čt 1.8

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 31.7

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kččt 1.8
Balíkovna79 Kččt 1.8
Zásilkovna69 Kččt 1.8
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kččt 1.8
Zásilkovna SK95 Kčpá 2.8

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 31.7
WEDO doručení na adresu65 Kččt 1.8
Zásilkovna - domů99 Kččt 1.8
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kččt 1.8
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 2.8

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Scanning the world for the best new graphic design talent, Mike Dorrian and Liz Farrelly have collated the work of 100 new designers, from So Paulo to Tokyo, Melbourne to Los Angeles, into a book that will both inspire and impress. The book focuses on practitioners still in the first decade of their career, either working alone or teamed up into small companies, showcasing projects, aesthetics and methodologies which push boundaries and redefine working practices. As well as pinpointing the best new talent worldwide, this visually stunning survey provides a showcase of cutting-edge imagery for a student and professional audience. Thanks to affordable technology and up-for-it, media-savvy clients, a huge number of designers set themselves up in their own studios, straight from college. The kind of work that results is often fast, furious, rule-breaking and inspirational. These designers are also characterized by their love of their locale, along with nomadic tendencies and a small is beautiful attitude.
EAN9781856695268
ISBN9781856695268
Datum vydání06. 11. 2007
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:352
Nakladatelství:Laurence King
Jazyk:anglicky