Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Strategie B2B digitálního marketingu
neuveden70-80ks na objednávku.
K vyzvednutí út 26.11 13:00
od 59 Kč, dodání st 27.11
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | út 26.11 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | st 27.11 |
Balíkovna | 64 Kč | st 27.11 |
Zásilkovna | 69 Kč | st 27.11 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | čt 28.11 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | út 26.11 |
One Curier | 65 Kč | st 27.11 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | st 27.11 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | st 27.11 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | čt 28.11 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.
Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie.
Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede plánováním, realizací i měřením jednotlivých kanálů, platforem a technik. Nabízí také analýzu nezbytných praktik jako využití sociálních médií, optimalizace pro vyhledávače, placené vyhledávání, obsahový marketing a uživatelská zkušenost.
Kniha mimo jiné obsahuje:
- případové studie a analýzy Airbnb, Deliveroo, Amazon, Coca-Cola a mnoha dalších, které vám pomohou porovnat vaši strategii s těmi nejlepšími
- nejaktuálnější novinky z oblasti automatizace marketingu, zasílání zpráv a e-mailů, on-line i off-line integrace a vlivu technologií včetně umělé inteligence
- rady a tipy týkající se ochrany dat a soukromí.
EAN | 9788075087140 |
---|---|
ISBN | 978-80-7508-714-0 |
Rozměry | 234 x 156 x 24 mm |
Hmotnost | 602 |
Datum vydání | 04. 04. 2022 |
Vazba | brožovaná vazba |
Počet stran: | 384 |
Nakladatelství: | Lingea |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela