Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Hra pro tvoření čísel - Nuly a číslice

neuveden
Cena v prodejně: 23 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-2
21

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí st 27.11 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání čt 28.11

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 27.11

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kččt 28.11
Balíkovna64 Kččt 28.11
Zásilkovna69 Kččt 28.11
Zásilkovna SK95 Kčpá 29.11

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 27.11
One Curier65 Kččt 28.11
Balíkovna na adresu89 Kččt 28.11
Zásilkovna - domů99 Kččt 28.11
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 29.11

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Sada 10 ks - pro 10 žáků. Pomůcku je vhodné používat ve 2. pololetí 4. ročníku a v 5. ročníku. Žáci proužek s nulami rozstřihnou na dvě části - pro tvorbu přirozených čísel a desetinných čísel, číslice rozstříhají jednotlivě. Pomůcka (hra) vede •ke správnému sestavování, čtení i psaní velkých, event. desetinných čísel, •k orientaci v číselných řádech, •k orientaci v číslech s někoika nulami na konci nebo uprostřed čísla. Příklady využití (úkoly): a) Jmenujte jednotlivé řády postupně od základních jednotek a ukazujte je na nulách. b) Moje číslo má 3 jednotky, 2 desítky, 5 tisíců. Přečti sestavené číslo. Na přečtení čísla je dobré vyvolat víc žáků. Kolik je v tomto čísle nul a na kterém řádu? Obměna: Na místo desítek polož pětku, na místo desetitisíců polož osmičku, ... Několik žáků číslo opět přečte. Sestavená čísla je vhodné zapsat na papír/do sešitu. c) Vezměte si dvě číslice (např. 3 a 5) a sestavte číslo 30 500. Kontrolu provádějte dotazem na počet nul (Kolik nul je mezi 3 a 5, kolik za 5). Znova nechte žáky přečíst, rozložit v desítkové soustavě, zvětšit/zmenšít o 1, 10, 100, o čtyři stovky, o dva desetitisíce .... Se stejnými číslicemi opakujeme úkoly sestavte číslo 50 300, 53 000, 503 000, ..., sestavte nejmenší čtyřciferné číslo, největší pěticiferné číslo, .... d) Skládejte víceciferná čísla, která někdo nadiktuje (např. 43 070). Žáci dál s číslem pracují - číslo přečtou, určují jednotlivé řády (i na přeskáčku - kolik má toto číslo stovek, desítek, tisíců, jednotek, desetitísíců, čeho má 3, čeho 7, čeho 0, ...? Pozn.: Každý žák pracuje se svou pomůckou, učitel má dobrý přehled o práci žáků a snadno je zkontroluje, upozorní na chybu. Žáci potřebují mít pocit, že je učitel vidí všechny. NOVA402
EAN296586
Rozměry298 x 107 x 5 mm
Hmotnost80
Datum vydání
Počet stran:10
Nakladatelství:Nová škola - DUHA s.r.o.
Jazyk:česky