Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Modelování a optimalizace v manažerském rozhodování

Miroslav Plevný;Miroslav Žižka
Cena v prodejně: 323 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-33
290

U dodavatele

10-20ks na objednávku.

V prodejně do 8 dnů

K vyzvednutí pá 9.8 13:00

Odesíláme do 8 dnů

od 59 Kč, dodání po 12.8

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 9.8

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpo 12.8
Balíkovna79 Kčpo 12.8
Zásilkovna69 Kčpo 12.8
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpo 12.8
Zásilkovna SK95 Kčút 13.8

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 9.8
WEDO doručení na adresu65 Kčpo 12.8
Zásilkovna - domů99 Kčpo 12.8
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpo 12.8
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 13.8

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Tato publikace je určena dvěma hlavním cílovým skupinám čtenářů. Zvolená forma vysokoškolské učebnice ji předurčuje pro studenty manažerských a ekonomických oborů, kterým umožní racionální zvládnutí odborné problematiky bez takových nároků na předchozí znalosti v matematických disciplínách, které by přesahovaly běžné požadavky kladené na studenty zmíněných oborů. Zároveň může tato publikace posloužit jako vstupní studijní materiál do oblasti modelování a optimalizačních úloh pro odborníky z praxe, kteří pracují na manažerských pozicích a dosud neměli možnost se seznámit s nástroji a možnostmi metod operačního výzkumu. Termíny jako matematické modelování, optimalizace apod. jsou zejména v ekonomických textech velmi často užívané. Představy čtenářů o nich bývají často zkreslené a k "modelování" (navíc "matematickému") je předem přistupováno s nedůvěrou. Podrobnější analýza ekonomických procesů je však vzhledem na svou složitost prakticky nemyslitelná bez použití nějakého vhodného prostředku, kterým může být právě matematický model. Pouhé intuitivní řešení konkrétního problému založené na zkušenostech může vést (a v praxi i často vede) k poměrně uspokojivým výsledkům, analýza stejného problému založená na řešení vhodného modelu však může poskytnout výsledky ještě lepší a často i naznačí nové přístupy k řešení tohoto problému, které dlouhou praxí zaběhnutý stereotyp řídícího pracovníka nemusí vůbec postihnout. Od čtenáře této publikace neočekáváme, že se po jejím přečtení stane expertem v matematickém modelování. Při psaní této publikace jsme se soustředili na pohled manažera (nebo studenta managementu), který je založen na tom, že při používání kvantitativních modelů se jeho hlavní úloha soustřeďuje do fáze formulace modelu a následné interpretace a implementace výstupů modelu do původního reálného systému.
EAN9788070439333
ISBN9788070439333
Datum vydání15. 11. 2010
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:298
Nakladatelství:Vydavatelství Západočeské univ
Jazyk:česky