Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketing služeb efektivně a moderně

Miroslava Vaštíková

2., aktualizované a rozšířené vydání

Cena v prodejně: 349 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-35
314

U dodavatele

5-10ks na objednávku.

V prodejně do 5 dnů

K vyzvednutí pá 3.1 13:00

Odesíláme do 5 dnů

od 59 Kč, dodání po 6.1

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApá 3.1

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpo 6.1
Balíkovna64 Kčpo 6.1
Zásilkovna69 Kčpo 6.1
Zásilkovna SK95 Kčút 7.1

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpá 3.1
One Curier65 Kčpo 6.1
Balíkovna na adresu89 Kčpo 6.1
Zásilkovna - domů99 Kčpo 6.1
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 7.1

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům.

Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ.

Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.

EAN9788024750378
ISBN978-80-247-5037-8
Rozměry239 x 167 x 15 mm
Hmotnost456
Datum vydání01. 03. 2014
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:272
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky