Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Základy marketingu

Miroslav Karlíček

2., přepracované a rozšířené vydání

Cena v prodejně: 359 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-36
323 Kč

U dodavatele

20-30ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí st 26.3 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání čt 27.3

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 26.3

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kččt 27.3
Balíkovna64 Kččt 27.3
Zásilkovna69 Kččt 27.3
Zásilkovna SK95 Kčpá 28.3

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 26.3
One Curier65 Kččt 27.3
Balíkovna na adresu89 Kččt 27.3
Zásilkovna - domů99 Kččt 27.3
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 28.3

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost­?
EAN9788024758695
ISBN978-80-247-5869-5
Rozměry240 x 165 x 15 mm
Hmotnost485
Datum vydání01. 01. 2018
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:288
Nakladatelství:Grada
Jazyk:česky