Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Žlutá kniha budování značky

Michal Pastier
Cena v prodejně: 990 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-99
891

Skladem (1ks)

dalších 200-210ks na objednávku.

Dostupné v prodejně

K vyzvednutí zítra

Odesíláme obratem

od 59 Kč, dodání pá 27.12

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAzítra

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpá 27.12
Balíkovna64 Kčpá 27.12
Zásilkovna69 Kčpá 27.12
Zásilkovna SK95 Kčpo 30.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčzítra
One Curier65 Kčpá 27.12
Balíkovna na adresu89 Kčpá 27.12
Zásilkovna - domů99 Kčpá 27.12
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 30.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principech odpovídá na zásadní otázku současnosti: „Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?“ Kniha pro všechny, kteří přemýšlejí o vybudování nové značky, transformování existující firmy, produktu nebo sebe sama. Krok za krokem a bez bullshitu.
Autor Michal Pastier je podnikatel, investor a marketér s více než 15letou praxí. Jeho týmy mají na kontě přes 250 projektů nových značek. Své zkušenosti zpracoval na více než 600 stranách do tří fází a dvanácti principů, které dokáže využít každý (kmen značky, ulice značky, maják značky, vzducholoď značky a mnoha dalších). Autor je člověk z praxe a představí vám konkrétní lekce, jasné kroky i upozornění na pasti a drahá rizika. Dá vám také nové inspirace díky více než dvěma stům obrázků, grafů a příkladů. Žlutá kniha budování značky vás naučí nejen více vydělat, ale hlavně vám ušetří spoustu času, energie a finančních rezerv tím, že vám pomůže vyhnout se drahým a úplně zbytečným chybám.
Většina knih o značkách byly knihy designérů pro designéry. Akademiků pro akademiky. Stratégů pro stratégy. Kreativců pro kreativce. Proto jsem chtěl napsat knihu pro budoucí podnikatele, rozjížděče svých značek a nemarketéry. A to tak, aby vás nezabila zbytečnou komplexností a akademičností, ať to, co čtete, umíte rychle použít. Není v ní zbytečně všechno, ale je v ní všechno, co můžete rychle aplikovat. Tato kniha je určena těm, kteří nechtějí filozofovat, co to ta značka vlastně je, ale spíše znát odpovědi na otázky: „Co mám při rozjíždění značky reálně dělat?“ „Na co si dát pozor?“ „Jak postavit vlastní značku rychle a efektivně?“ „Jaké jsou konkrétní kroky pro různé fáze firmy nebo projektu?“ „Co funguje dlouhodobě a co je jenom trend, móda nebo hype?“ „Co má největší dopad na efektivní komunikaci?“ „Proč si firmy právně chrání i svoje barvy?“ „Proč je v Japonsku tolik značek, které mají zpívaná loga?“ „Jak odlišit věci podstatné od věcí naléhavých?“ „Jak nespekulovat a makat?“ – Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.

Upozornění Michala Pastiera:
Nečíst před spaním nebo když se chcete zklidnit.
Nekombinovat s energetickými nápoji a alkoholem.
Knihu darujte, nepůjčujte, protože vám ji stejně nevrátí.

EAN9788090876866
ISBN9788090876866
Rozměry237 x 160 x 53 mm
Datum vydání20. 09. 2024
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:608
Nakladatelství:barecz & conrad book
Jazyk:česky