Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
Webové metodiky
Martin Molhanec
Cena v prodejně:
299 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-30 Kč
269 Kč
U dodavatele
10-20ks na objednávku.
V prodejně do 1 dne
K vyzvednutí pá 2.5 13:00
Odesíláme do 1 dne
od 59 Kč, dodání po 5.5
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | pá 2.5 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | po 5.5 |
Zásilkovna | 69 Kč | po 5.5 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | út 6.5 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | pá 2.5 |
One Curier | 65 Kč | po 5.5 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | po 5.5 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | út 6.5 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Kniha čtenáře provází po celé délce historie od vzniku první metodiky HDM přes všechny její nástupce až po dvojici vítězných soupeřů – metodik UWE a WebML/WebRatio. Autor se snažil během výkladu upozornit na dvě hlavní inovativní charakteristiky všech webových metodik, a to modelování navigace a modelování prezentace. Další část knihy se zabývala vztahem webových metodik k současným moderním konceptům webového inženýrství, jako jsou MDA, SOA, sémantický web a některé další. V knize je představena původní metodika MBWE a metoda MDGD autora této publikace. Závěr knihy je věnován stručnému porovnání představených metodik a na základě jejich předchozí evoluce, je učiněno několik stručných úvah o jejich budoucnosti.
EAN | 9788087197844 |
---|---|
ISBN | 978-80-87197-84-4 |
Rozměry | 240 x 168 x 13 mm |
Vazba | brožovaná vazba |
Počet stran: | 212 |
Nakladatelství: | Alfa |
Jazyk: | česky |
© 2025 Knihkupectví Daniela