Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Marian Gúčík
Cena v prodejně: 430 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-43
387

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí st 24.7 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání čt 25.7

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 24.7

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kččt 25.7
Balíkovna79 Kččt 25.7
Zásilkovna69 Kččt 25.7
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kččt 25.7
Zásilkovna SK95 Kčpá 26.7

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 24.7
WEDO doručení na adresu65 Kččt 25.7
Zásilkovna - domů99 Kččt 25.7
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kččt 25.7
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 26.7

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme ich udržania a zachovania si svojho podielu na relevantnom trhu. Kvalitu možno posudzovať z viacerých hľadísk. V cestovnom ruchu je dôležitý spotrebiteľský prístup ku kvalite, ktorého podstata je v rovnováhe kvality a optimálneho uspokojovania potrieb. To, ako kvalitu vníma zákazník, sa prejavuje v miere jeho spokojnosti pri využívaní služieb a návštevách cieľových miest.

Na Slovensku sa ešte len zavádza systém manažérstva kvality služieb v cestovnom ruchu. Tento systém určuje zásady, ktorých dodržiavanie pri poskytovaní služieb má umožniť poskytovateľom vytvárať štandardnú kvalitu a zákazníkov informovať o reálnej kvalite, aby sa mohli lepšie rozhodovať pri nákupe služieb.

EAN9788081683503
ISBN978-80-8168-350-3
Rozměry240 x 170 x 13 mm
Datum vydání01. 05. 2016
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:208
Nakladatelství:Wolters Kluwer
Jazyk:slovensky