Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Marek Moudrý
Cena v prodejně: 380 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-38
342

U dodavatele

40-50ks na objednávku.

V prodejně do 2 dnů

K vyzvednutí čt 28.11 13:00

Odesíláme do 2 dnů

od 59 Kč, dodání pá 29.11

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAčt 28.11

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpá 29.11
Balíkovna64 Kčpá 29.11
Zásilkovna69 Kčpá 29.11
Zásilkovna SK95 Kčpo 2.12

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kččt 28.11
One Curier65 Kčpá 29.11
Balíkovna na adresu89 Kčpá 29.11
Zásilkovna - domů99 Kčpá 29.11
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 2.12

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.

EAN9788074023613
ISBN978-80-7402-361-3
Rozměry295 x 210 x 13 mm
Hmotnost634
Datum vydání12. 09. 2018
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:112
Nakladatelství:Computer Media
Jazyk:česky