Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Marek Moudrý
Cena v prodejně: 380 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-38
342

U dodavatele

50-60ks na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí po 8.7 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání út 9.7

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMApo 8.7

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčút 9.7
Balíkovna79 Kčút 9.7
Zásilkovna69 Kčút 9.7
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčút 9.7
Zásilkovna SK95 Kčst 10.7

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčpo 8.7
WEDO doručení na adresu65 Kčút 9.7
Zásilkovna - domů99 Kčút 9.7
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčút 9.7
Zásilkovna SK - domů139 Kčst 10.7

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Učebnice učitele zahrnuje oba žákovské díly. Je doplněna i výukovými statěmi, které zapisují žáci do svých učebnic (pro snadnější orientaci i včetně odkazů na danou stránku, na které bude žák ve své učebnici doplňovat učitelem přednášený zápis), řešením zadaných úkolů a testy pro opakování učiva.

EAN9788074023613
ISBN978-80-7402-361-3
Rozměry295 x 210 x 13 mm
Hmotnost634
Datum vydání12. 09. 2018
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:112
Nakladatelství:Computer Media
Jazyk:česky