Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Vlivy ekonomické krize na změnu chování management

Marek Merhaut
Cena v prodejně: 355 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-36
319

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 1 dne

K vyzvednutí zítra 13:00

Odesíláme do 1 dne

od 59 Kč, dodání po 8.7

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAzítra

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kčpo 8.7
Balíkovna79 Kčpo 8.7
Zásilkovna69 Kčpo 8.7
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kčpo 8.7
Zásilkovna SK95 Kčút 9.7

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčzítra
WEDO doručení na adresu65 Kčpo 8.7
Zásilkovna - domů99 Kčpo 8.7
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kčpo 8.7
Zásilkovna SK - domů139 Kčút 9.7

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Odborná monografie se zabývá managementem hotelových a gastronomických zařízení. Novost přístupu autora k tématu spočívá v tom, že má zájem postihnout dopad ekonomické krize právě na oblast hotelnictví a jeho managementu. Kniha je včetně úvodu a seznamu literatury rozdělená do 28 částí. Začíná připomenutím počátků ekonomické krize. Pokračuje tématem etiky a etického kodexu ke krizovému managementu, strategickému řízení a kulturní diverzitě. Monografie obsahuje výsledky empirického šetření (analýza 11 empirických výzkumů a šetření, které se specializují na danou problematiku managementu a ekonomiky hotelového a gastronomického průmyslu) zaměřeného na uplatňování etiky v hotelových řetězcích jako součásti kultury cestovního ruchu. Všechny celky reflektují svým způsobem hypotézu, že vlivy ekonomické krize hrají podstatnou, a v dosti případech negativní roli na změnu chování managementu hotelových a restauračních zařízení. Témata jsou doplněná grafy a tabulkami. Autor konstatuje, že manažeři dnešních organizací se musí rozhodnout, jak účelně reagovat na změnu podmínek v soudobé hospodářské krizi. Podstatou odpovědnosti představitelů vrcholového managementu dnešních organizací je prosadit zásadní změnu podnikatelského chování jimi vedených organizací, logicky provázaných a přirozených kroků. Klade důraz na proaktivní jednání při krizovém řízení firmy.
EAN9788074783654
ISBN978-80-7478-365-4
Rozměry205 x 145 x 8 mm
Hmotnost200
Datum vydání20. 11. 2013
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:152
Nakladatelství:Wolters Kluwer
Jazyk:česky