Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
Košík
je prázdný
je prázdný
Řeč plakátu 1890-1938
Lucie Vlčková
Cena v prodejně:
1 240 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-124 Kč
1 116 Kč
U dodavatele
30-40ks na objednávku.
V prodejně do 6 dnů
K vyzvednutí st 8.1 13:00
Odesíláme do 6 dnů
od 59 Kč, dodání čt 9.1
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | st 8.1 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | čt 9.1 |
Balíkovna | 64 Kč | čt 9.1 |
Zásilkovna | 69 Kč | čt 9.1 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | pá 10.1 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | st 8.1 |
One Curier | 65 Kč | čt 9.1 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | čt 9.1 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | čt 9.1 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | pá 10.1 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Publikace představuje plakát jako vizuální komunikační médium, které používá specifickou řeč propojující obraz a text. Plakát slouží ke sdělení informace krátkodobého významu, proto vychází z bezprostředního, dobově aktuálního jazyka, srozumitelného napříč širokým sociálním spektrem. Sémantiku plakátového sdělení umocňuje také strukturování informace, obrazové reference a schémata zacílená na konkrétní publikum (profesní, národnostní či genderové skupiny). Pro různé účely plakát používá jiné typy řeči, avšak některá jeho klišé fungují univerzálně. Kniha přibližuje jazyk plakátu v nejrozmanitějších způsobech komunikace a rolích, které plnil ať už ve prospěch umění, obchodu či ideologie. Jednotlivé typy obrazových sdělení jsou zastoupeny jak nejvýznamnějšími exponáty z více než třicetitisícové kolekce plakátu Uměleckoprůmyslového musea v Praze, jež patří mezi nejstarší a nejvýznamnější evropské sbírky plakátu, tak i artefakty běžné produkce z období 1890-1938 s důrazem na díla české a středoevropské provenience. Statě zohledňují obecnější problematiku - kritickou reflexi plakátu v Čechách, způsoby uplatnění plakátu v městském prostředí, proměnu jazyka plakátu - i úzce zaměřená témata jako meziválečnou reklamní scénu, osvětový plakát či plakáty propagující umění.
editor: Lucie Vlčková
texty: Magdalena Nerudová, Petr Šámal, Petr Štembera, Lucie Vlčková, Filip Wittlich
grafický design: Vladimír Vimr
editor: Lucie Vlčková
texty: Magdalena Nerudová, Petr Šámal, Petr Štembera, Lucie Vlčková, Filip Wittlich
grafický design: Vladimír Vimr
EAN | 9788071012115 |
---|---|
ISBN | 9788071012115 |
Datum vydání | 09. 06. 2023 |
Vazba | pevná vazba |
Počet stran: | 256 |
Nakladatelství: | Uměleckoprůmyslové museum |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela