Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Rozvoj osobnosti vysokoškoláků jako součást kvality výuky

Libor Prudký

Témata a otázky k pojetí vysokoškolského studia jako učení se svobodě

Cena v prodejně: 169 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-17
152

U dodavatele

5-10ks na objednávku.

V prodejně do 6 dnů

K vyzvednutí út 7.1 13:00

Odesíláme do 6 dnů

od 59 Kč, dodání st 8.1

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAút 7.1

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčst 8.1
Balíkovna64 Kčst 8.1
Zásilkovna69 Kčst 8.1
Zásilkovna SK95 Kččt 9.1

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčút 7.1
One Curier65 Kčst 8.1
Balíkovna na adresu89 Kčst 8.1
Zásilkovna - domů99 Kčst 8.1
Zásilkovna SK - domů139 Kččt 9.1

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Publikace se zabývá dosud málo respektovanou problematikou – působením vysokých škol jako výchovných institucí. Součástí studia na vysoké škole je utváření osobnosti každého studenta. Utváření osobnosti je spojeno především s procesem interiorizace hodnot. Jde o to, jaké hodnoty vysoké školy a vzdělávání na nich studentům nabízí. Mělo by jít o hodnoty žádoucí. Publikace hodnotí aktivity spojené s učením se svobodě jako základ dobrého působení vysokých škol na rozvoj osobnosti jejich studentů. Rodíme se s dispozicí ke svobodě, bez učení se svobodě tyto dispozice ale neumíme uplatňovat. Do jaké míry se vysokým školám daří, aby se jejich studenti během studia současně učili svobodě, je atributem míry kvality těchto škol a studia na nich. Tuto dimenzi kvality vysokoškolského vzdělávání dosud téměř vůbec nebereme v úvahu.
EAN9788073253523
ISBN9788073253523
Datum vydání02. 07. 2015
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:112
Nakladatelství:Centrum pro studium demokracie a kultury
Jazyk:česky