Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Specifika marketingu luxusních značek
Květa Olšanová30-40ks na objednávku.
K vyzvednutí pá 3.1 13:00
od 59 Kč, dodání po 6.1
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | pá 3.1 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | po 6.1 |
Balíkovna | 64 Kč | po 6.1 |
Zásilkovna | 69 Kč | po 6.1 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | út 7.1 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | pá 3.1 |
One Curier | 65 Kč | po 6.1 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | po 6.1 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | po 6.1 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | út 7.1 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.
V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií.
Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
EAN | 9788027139217 |
---|---|
ISBN | 978-80-271-3921-7 |
Rozměry | 242 x 168 x 9 mm |
Hmotnost | 0.30000001192092896 |
Datum vydání | 22. 09. 2023 |
Vazba | brožovaná vazba |
Počet stran: | 168 |
Nakladatelství: | Grada |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela