Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Jak čtou Romové

Kateřina Šormová

Kvantitativní výzkum úrovně čtenářské gramotnosti romských žáků

Cena v prodejně: 190 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-19
171 Kč

U dodavatele

poslední kusy na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí čt 17.4 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání pá 18.4

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAčt 17.4

Výdejní místa

One Box, One Point59 Kčpá 18.4
Balíkovna64 Kčpá 18.4
Zásilkovna69 Kčpá 18.4
Zásilkovna SK95 Kčpo 21.4

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kččt 17.4
One Curier65 Kčpá 18.4
Balíkovna na adresu89 Kčpá 18.4
Zásilkovna - domů99 Kčpá 18.4
Zásilkovna SK - domů139 Kčpo 21.4

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Studie Jak čtou Romové je příspěvkem k problematice čtenářské gramotnosti romských žáků. Význam gramotnosti pro dnešního jedince je zcela klíčový; výsledky výzkumů naznačují, že lidé s rozvinutými gramotnostními dovednostmi mají zvýšenou pravděpodobnost, že budou mít vyšší sebevědomí, lepší zdravotní stav, uspokojivější zaměstnání a vyšší mzdy než lidé s nízkými gramotnostními dovednostmi. Rizikem snížené úrovně gramotnosti jsou ohroženy nejčastěji osoby z odlišného kulturního prostředí, nezaměstnané a nekvalifikované osoby, osoby s velmi nízkým vzděláním a lidé ze sociálně slabých vrstev. Romští žáci patří do skupiny osob ohrožených tímto rizikem, a je tedy třeba nastavit opatření pro jeho eliminaci. Ve studii je pozornost zaměřena především na dvě výzkumné otázky: (1) zda a jak se v testu čtenářské gramotnosti odlišují výsledky romských a neromských žáků a (2) jaké jsou faktory domácího a školního prostředí, které rozvoj čtenářské gramotnosti romských žáků ovlivňují. Předložená studie přináší také doporučení pro vzdělávací praxi i pro další směřování výzkumů v této oblasti.
EAN9788073085957
ISBN9788073085957
Datum vydání10. 03. 2016
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:198
Nakladatelství:Filozofická fakulta UK v Praze
Jazyk:česky