Nalezené produkty
Nalezené kategorie
Nalezení autoři
Nalezené články: 140
je prázdný
Sebehodnocení jako nástroj rozvoje v pregraduální přípravě učitelů
Kateřina Juklová30-40ks na objednávku.
K vyzvednutí čt 2.1 13:00
od 59 Kč, dodání pá 3.1
Kdy můžu zboží mít?
Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.
Osobní odběr | ||
Prodejna Benešov - ZDARMA | čt 2.1 | |
Výdejní místa | ||
One Box, One Point | 59 Kč | pá 3.1 |
Balíkovna | 64 Kč | pá 3.1 |
Zásilkovna | 69 Kč | pá 3.1 |
Zásilkovna SK | 95 Kč | po 6.1 |
Dodání na adresu v ČR | ||
Stažení online | 0 Kč | čt 2.1 |
One Curier | 65 Kč | pá 3.1 |
Balíkovna na adresu | 89 Kč | pá 3.1 |
Zásilkovna - domů | 99 Kč | pá 3.1 |
Zásilkovna SK - domů | 139 Kč | po 6.1 |
Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.
Kniha je společným dílem čtyř vzdělavatelek budoucích učitelů. Jejich cílem bylo především otevřít prostor pro posílení vlastního náhledu u žáka nebo studenta. Sebehodnocení je proto pojímáno nikoli pouze jako jedna z metod formativního hodnocení, ale jako komplexní fenomén, jehož využívání má žáka či studenta podpořit a sloužit k jeho rozvoji. Prostřednictvím přehledu dosavadních teoreticko-empirických poznatků i empirických zjištění autorek na vzorcích studentů i vzdělavatelů jedné instituce připravující učitele k výkonu povolání text současně odhaluje, že úspěšná implementace těchto potenciálně přínosných postupů do vzdělávání je proces s mnoha úskalími. K nejčastějším patří především důsledky nereflektovaných způsobů uplatňování kontroly a moci na straně učitelů, institucí nebo celých vzdělávacích systémů. Náprava v této oblasti se neobejde bez metodické, ale i systémové podpory ze strany vzdělavatelů, a na obou stranách bez poctivé a hluboké reflexe vlastních postojů a hodnot včetně toho, jak chápat svou profesní roli i identitu. Pokud text k takové reflexi přispěl, pak splnil svůj účel.
„Kolektiv autorek z Univerzity Hradec Králové předkládá pozoruhodnou publikaci, která komplexně zpracovává téma sebehodnocení z perspektivy vysokoškolských studentů i učitelů. Kniha je rozdělena do dvou částí. První poskytuje přehled dosavadního vědění o problematice sebehodnocení, druhá přináší nové poznatky z vlastního empirického výzkumu. Velký důraz je kladen na propojení mezi sebehodnocením a autoregulovaným učením, což naznačuje zaměření autorského týmu pro celou publikaci, vyjádřené i titulem zdůrazňujícím význam sebehodnocení pro osobní rozvoj... Kniha je významným příspěvkem k vysokoškolské pedagogice se zaměřením na přípravu budoucích učitelek a učitelů.“ (PhDr. Karel Starý, Ph.D., Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání, Univerzita Karlova, recenzent publikace)
EAN | 9788074656200 |
---|---|
ISBN | 978-80-7465-620-0 |
Rozměry | 206 x 140 x 18 mm |
Hmotnost | 346 |
Datum vydání | 11. 01. 2024 |
Vazba | brožovaná vazba |
Počet stran: | 212 |
Nakladatelství: | Pavel Mervart |
Jazyk: | česky |
© 2024 Knihkupectví Daniela