Oblíbené (0)
Košík
je prázdný

Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938

Martin Charvát;Jan Jirák
Cena v prodejně: 230 Kč
Cena při objednávce v e-shopu:
-23
207

U dodavatele

50-60ks na objednávku.

V prodejně do 3 dnů

K vyzvednutí st 10.7 13:00

Odesíláme do 3 dnů

od 59 Kč, dodání čt 11.7

Podrobnosti o dodání

Kdy můžu zboží mít?

Produkt je u dodavatele, odesíláme ho ihned po naskladnění.

Osobní odběr

Prodejna Benešov - ZDARMAst 10.7

Výdejní místa

WEDO Pobočky, AlzaBox59 Kččt 11.7
Balíkovna79 Kččt 11.7
Zásilkovna69 Kččt 11.7
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kččt 11.7
Zásilkovna SK95 Kčpá 12.7

Dodání na adresu v ČR

Stažení online0 Kčst 10.7
WEDO doručení na adresu65 Kččt 11.7
Zásilkovna - domů99 Kččt 11.7
Česká pošta - Balík Do ruky119 Kččt 11.7
Zásilkovna SK - domů139 Kčpá 12.7

Uvedený termín u dodání domů a na výdejní místa je orientační. Balíček může přijít v rozmezí dvou dní po termínu.

Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938. Jednotlivé kapitoly jsou v převážné většině neseny formou „případových“ studií, kdy se jejich autoři zaměřují na specifický fenomén v rámci toho kterého masového média (tisk, filmové médium, rozhlas) a následná analýza si klade nárok na ukotvení daného jevu v kontextu tendencí myšlení o tom, jaká je charakteristika daného média, co jej činí signifikantním, jaká je jeho konstitutivní úloha a v neposlední řadě také vyznačování jeho diferencí od jiných médií. Materiál, z něhož autoři kolektivní monografie vycházejí, je značně různorodý: na jedné straně se jedná o knihy či statě nebo časopisecké polemiky, které se buď explicitně obrací k tematizaci daného média, anebo o ty tištěné materiály, jež ohledávají nastíněné téma spíše implicitně.
EAN9788074761539
ISBN9788074761539
Rozměry192 x 124 x 21 mm
Datum vydání22. 05. 2019
Vazbabrožovaná vazba
Počet stran:200
Nakladatelství:Togga
Jazyk:česky